marți, 30 aprilie 2013

Vine iepurasul!






                 Mai sunt doar cateva zi pana la marea sarbatoare de Pasti si majoritatea dintre noi deja ne-am cumparat haine noi ,ne-am facut programare la coafor ,pensat ,dar cu manichiura cum ramane?
Nu e tarziu!
Inca avem timp pentru a manichiura semnificativa pentru Sarbatoarea Pastelui .
               Pentru a fi in ton cu Sarbatoarea Pascala ,puteti incerca o manichiura cu iepurasi ,puisori ,cosulete cu oua ,flori.... 
Cu aceasta ocazie, eu am realizat o astfel de manichiura ,perfecta pentru Sarbatoarea Pascala si sper sa va placa!




































                                                  
                                                                                   


               Posesoarea acestei manichiuri s-a declarat foarte multumita spunandu-mi: "Superbe!Imi plac la nebunie.Multumesc!"
Manichiura a fost realizata in 2 ore si modelul este realizat din gel pe unghiile naturale.
Avand o astfel de manichiura ,nu ne mai ramanem decat sa asteptam cuminti iepurasul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu