vineri, 19 aprilie 2013

Cele mai lungi unghii din Romania





                    Bucuresteanca Mihaela Gheorge in varsta de 23 de ani ,are cele mai lungi unghii din Romania ,ele masurand 9 cm. Ea a spus ca nu le-a mai taiat de la inceputul anului  2003 si ca de atunci a facut o adevarata pasiune pentru ingrijirea lor.
                   Bucuresteanca a declarat : "De mica mi-au placut unghiile lungi pentru ca dau un aspect frumos mainilor.Eram obsedata mereu ca am degetele mici si grasute ,asa ca am inceput sa imi las unghiile sa creasca.S-ar putea sa ma fi influentat si profesoara mea de engleza, din scoala generala.Ea avea unghii lungi si o admiram mult ".
                   La varsta de 16 ani ,unghiile Mihaela masurau 3 cm si pentru a le proteja tanara dormea cu pumnii stransi.
                   Mihaela a mai declarat si ca in perioada liceului , profesorii nu erau de acord cu marimea unghiilor ei si mai mult de atat tanara spune ca : "profesoara de sport m-a obligat intr-o zi sa joc handbal.Am jucat si m-am ales cu o unghie rupta......Cand am terminat liceul, le-am lasat sa creasca. De atunci nu le-am mai taiat. Pot sa spun ca cea mai urata zi din viata mea a fost cand mi s-a rupt complet una din unghii , in somn. De obicei dorm cu pumnii stransi tocmai ca sa nu se rupa, dar nu stiu ce s-a intamplat atunci."
                  Tanara spunea in 2006 ca isi doreste ca unghiile ei sa atinga pragul de 10 cm si ca este constienta ca ii va fi foarte greu cu ele atat de lungi  si cel mai greu ii este sa se inchida la pantaloni, dar este ajutata de prietenul ei , spunand despre el ca : "Tot el ma spala pe cap si tot el spala vasele. De spalat rufe , spala masina , iar cu mancarea nu am probleme pentru ca tatal meu este bucatar de meserie. Desi stau singura , parintii meu ma ajuta foarte mult si nu au nimic impotriva pasiunii mele."
                  Intrebata cat dureaza ingrijirea unei astfel de manichiuri , Mihaela a spus reporterilor ca le acorda unghiilor multe ore pentru a le ingriji, ca isi face manichiura de 2 ori pe luna si ca : "o sedinta dureaza in jur de 12 ore , cu tot cu pauze si include pilirea si aplicarea unui gel de protectie. Pentru ca gelul sa se intareasca, unghiile trebuie bagate la ultraviolete. Odata ce acesta s-a intarit, apa nu mai poate patrunde. In final se aplica oja".
Mihaela a spus dintr-o sticluta de ora isi poate face unghiile de 2 ori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu