duminică, 21 aprilie 2013

Cele mai lungi unghii din lume





               O americanca a intrat in Cartea Recordurilor cu cele mai lungi unghii din lume.
Chris Walton , cunoscuta in showbiz-ul american drept "Ducesa" a intrat in anul 2012 in Cartea Recordurilor ,fiind femeia cu cele mai lungi unghii din lume.


               Cantareata in varsta de 45 de ani, bunica fiind , a spus ca nu si-a mai taiat unghiile de 18 ani , in prezent masurand 60 cm.
In ciuda faptului ca unghiile au crescut in toate directiile , femeia a marturist ca poate face orice cu ele : gateste ,face curatenie , mai mult de atat poate sa cante si la pian sau sa utilizeze calculatorului.
















               Femeia a declarat ca : " Este ca si cum ti-ai lasa barba sau parul lung. Cred ca au crescut atat de mult pentru ca nu le-am mai dat atentie. Uneori uit ca le am. Unele persoane cred ca sunt fragila , dar eu pot sa fac orice.Nu as fi atat de stupida sa imi opresc viata pentru a avea unghiile lungi."
De asemenea ,Chris Walton a marturisit ca doar o singura data i s-a rupt o unghie ,in timp ce isi repara masina pe autostrada.
              Intrebata de reporteri care este secretul unghiilor ei ,cantareata a declarat  : "Bomboane si multa rabdare ,acesta este secretul", de asemenea a marturisit  nu bea lapte si nu consuma calciu .








Ce este cel mai greu pentru ea? 
Vedeta a spus ca nu poate sa scoata nimic din buzunare ,ii este foarte greu sa scrie sms-uri, poarta doar haine cu fermoar si sa scoata ceva din portofel : "Cel mai greu lucru pentru mine este sa gasesc ceva in portofel ".




            Dupa ce a intrat in Cartea Recordurilor ,cantareata se gandeste sa isi taie unghiile treptat ,putin cate putin : "M-am obisnuit atat de mult cu unghiile mele ,incat fara ele cred ca m-as lovi de usi si ziduri" ,  a marturisit Chis.









2 comentarii: