miercuri, 2 octombrie 2013
Tipuri de clienti si modalitati de abordare a acestora
1.Tipul timid - cu acest tip de client trebuie sa fiti blanda, sa faceti conversatie ,dar nu prea mult deoarece firea lui timida nu ii va permite cooperarea cu dvs.Nu-l fortati sa vorbeasca dar nici nu il izolati!
2.Tipul vorbaret - ascultati cu atentie si interes ceea ce spune, intrerupeti-l doar pentru ceva foarte important, aduceti cu tact discutia acolo undeva doriti si niciodata sa nu vorbiti mai mult dat el.
3.Tipul iritat - este genul de client foarte greu de multumit, mereu este pe graba si mereu nervos.De obicei genul acesta de client nu doreste sa faca conversatie si pretinde sa il serviti repede si eficient.Este genul care mereu are de facut reclatii si critici.
4.Tipul curios - va va asalta cu intrebari ,majoritatea neavand legatura cu serviciile oferite de dvs.Este genul de client care va va intreba ce venituri aveti , care este relatia cu colegii si tot felul de intrebari de acest gen ,dar refuzati-l cu diplomatie,nu ii satisfaceti curioziatea.
5.Tipul "stie tot"- incercati pe cat posibil sa fiti de acord cu el, nu il contraziceti.Discutiile cu el vor fi destul de limitate deoarece este genul care are mereu dreptate .
6.Tipul adolescentin - nu il subestimati ;este genul de persoana care va va aduce multi clienti noi daca ea va fi multumita de dvs.
Nici o reclama comerciala nu este mai buna si nu inlocuieste reclama facuta de un client multumit!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu