vineri, 3 mai 2013

Unghii vesele de Paste




            O singura zi ne desparte de Sarbatoarea Invierii Domnului ...si m-am hotarat sa va arat ce unghiute am facut eu astazi!
            Eu cred ca fetele isi aleg modelul pentru unghii in functie de starea de spirit, de ceea ce simt in adancul sufletului ....asa ca haideti sa va arat ce unghiute au preferat clientele mele pentru mult asteptata Sarbatoare Pascala.
            Pe langa faptul ca luna mai este luna florilor, cred ca este si luna zambetelor si a veseliei, doar asa imi explica faptul ca 4 cliente consecutive au vrut modele asa zambitoare :) 

Cirese :) 

Micky & Minnie 




Sunt foarte bucuroasa ca astazi clientele mele au fost mai indraznete decat de obicei :) 
Daca au o zi mai proasta,cu asa unghiute ,fetele nu au cum sa stea mult timp suparate :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu