miercuri, 15 mai 2013

Curs Marco Bonvicini & Eugelia Ciobanu




                  Un alt seminar la care am participat a fost cel organizat de d-na Eugenia Ciobanu si Marco Bonvicini, pe 6 februarie 2012.
Cursul a avut loc la Hotelul  Ambasador, in Timisoara si a durat o zi intreaga, de dimineata pana seara si sunt foarte bucuroasa ca am putut participa pentru ca am avut foarte multe de invatat de la adevarati maestri ai artei pe unghii. 

                La curs am invatat cum sa construim unghii, cum sa realizam corect constructia unghiilor si multe "secrete"despre ce inseamna calitatea lucrarii.

           Recomand cu incredere tuturor manichiuristelor care vor sa invete ce inseamna arta pe unghii si ce inseamna sa realizezi unghii corecte sa mearga la cursurile d-nei Eugenia Ciobanu.


Marco Bonvicini & Eugenia Ciobanu



In timpul cursului

Unghie realizata de Marco Bonvicini


Participantele si Marco Bonvicini

Eu impreuna cu o colega - participanta 


Eu impreuna cu o colega - participanta



In timpul cursului 


Modele realizate de Eugenia Ciobanu









O parte dintre fetele participante 


In timpul cursului...

Unghie realizata de Marco Bonvicini









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu