miercuri, 15 mai 2013

Curs One Stroke - Janet Nails



                   Pe data de 9 martie 2011 am participat la un curs de pictura One Stroke la Janet Nails in Timisoara, primul curs de felul acesta la care am participat!

Cursul a durat 8 ore si pentru la curs era nevoie ca toate participantele sa aiba la ele o pensula pentru pictura One Stroke si cateva tuburi de vopsele acrilice de diferite culori.
Cine nu avea aceste materile le putea achizitiona chiar de acolo, de la sediu.

Pretul materialelor
- pensula costa 15 lei 
-vopselele acrilice costa 5lei /tubul - o culoare 

La finalul cursului, participantele au primit diploma!
                 Tehnica "One Stroke" este o tehnica chinezeasca si in prezent este din ce in ce mai cautata in saloanele de infrumusutare.
Este tehnica in care se pun pe pensula 2 culori si dintr-o singura miscare, se realizeaza diverse modele.

La acest curs am fost circa 15-20 de fete si am invatat pasii pentru realizarea mai multor modele florale, bineinteles ca dupa ce s-a terminat cursul nu am reusit sa fac acele modele asa cum a trebuit , insa  acasa, prin exersare, le-am facut...nu au fost ca ale celei ce ne-a invatat dar mi-au iesit cat de cat dragute :) 
Profesoara noastra a fost Marcu Daciana
In continuare va voi arata cateva poze de la acel curs :) 

Concentrata :) 
























Primele picturi One Stroke facute de mine la curs





Daciana ne invata pasii 


Asta este ceea ce am invatat la curs 



Model realizat de Daciana


Model realizat de Daciana



Model realizat de Daciana


Modele realizate de Daciana



Sala de curs 

Modele realizate de Daciana

Modele realizate de Daciana 

Modele realizate de Daciana

Modele realizate de Daciana

Pictura realizata de Daciana



Diploma primita in urma cursului

Si dupa mai mult timp de exersat acasa, iata rezultatul : 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu