sâmbătă, 26 aprilie 2014

Spune STOP unghiilor distruse - partea a III - a

              
                     Nu doresc sa jignesc pe nimeni prin intermediul acestui articol si nici sa provoc   certuri, intentia mea este sa trag un semnal de alarma prin care toate fetele care fac unghii sa inteleaga ca manichiura pe langa faptul ca este practicata ca si hobby, ea este si o MESERIE si trebuie sa o luam in serios,nu ca pe o joaca.


                     In atentia tuturor fetelor care s-au apucat de manichiura fara a face cursuri de calificare, cat si a tutror persoanelor care merg sa-si faca manichiura si ajung acasa cu unghii ca in pozele de mai jos : urmatoarele fotografii fac parte din categoria                                                           
                                                         " ASA NU! "






























Alege ce este mai bun pentru tine! Alege calitatea!

3 comentarii:

  1. Mamaaaaaa ce naspa arata.. sincer si eu fac unghii cu gel acasa.. dar niciodata, dar niciodata nu au arata asa in halul asta.. daca vrei iti dau si poza. bine sa nu vb prostii.. primele mele unghii au fost pe mine, odata le-am pus dupa care am pus pe varamea, acum ma inscriu la cursuri.. adevarul ca ar trebui un semnal de alarma tras caci sunt multe incepatoare care habar nu au cu ce se mananca treaba ast!! Sunt foarte multe pustoice care iau treaba asta in joaca, si ne fac nume rau noua,,, si nu ne mai merg nici noua treburi din cauza esecurilor repetate ale astora.. nici eu nu vreau sa jignesc.. dar ai dreptate... eu am recunoascut ca nu am cursurile,..dar nu as face in viata mea asa ceva. Pe mine mama ma invatat o vorba: " Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face"!!! Tepup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intentia mea a fost sa trag un semnal de alarma pentru ca pe facebook vad din ce in ce mai multe "manichiuriste"care fac unghii ingrozitoare...le distrug de-a dreptul. Nu am vrut sa jignesc fetele, insa din pacate, mesajul meu nu a fost interpretat asa cum mi-as fi dorit. Datorita acestui articol, am provocat discutii neplacute si pentru ca indirect mi s-au cerut poze cu primele unghii facute de mine, am decis sa fac un articol corespunzator cerintelor pentru a arata inceputurile mele. Cu riscul ca ma repet, intentia mea a fost sa " ïndrum" fetele sa aleaga calitatea si sa ia in serios aceasta meserie, pentru ca asta este, O MESERIE. Evidentiez "meserie"pentru ca multe fete spun ca fac asta ca si hobby. Claudia eu iti multumesc ca ma urmaresti si ca ma susti! O seara placuta! Te pup

      Ștergere
    2. Da.. de multe ori nu prea ne iese ceea ce vrem sa semnalam, si pentru mine a inceput ca un hobby dar hobby a fost cand desenam pe unghii cu oja clasica nu si cu gel, eu gelul il iau in serios pentru ca nu e o jucarie oarecare... intradevar poate distruge unghiile si mainile daca nu sunt aplicate corect... dupa 3 saptamani unei cliente de-a mea ia cazut o unghie ca se lovise puternic. si nu sa spart efectiv a cazut intreaga si ma suna si ma intreaba daca o poate lipi cu superglu/// am zis tare NUUUU si m-am deplasat eu de urgenta la ea pentru ai face alta.. decat sa pateasca cine stie ce am preferat sa ma duc eu... E vorba si de lipsa lor de informare...

      Ștergere