joi, 10 aprilie 2014

Spune STOP unghiilor distruse - partea a II - a



Spune STOP unghiilor distruse si afectate de tot felul de ciuperci!
Acest materiat a fost realizat in atentia tuturor fetelor care s-au apucat de manichiura fara a face cursuri de calificare, cat si a tutror persoanelor care merg sa-si faca manichiura si ajung acasa cu unghii ca in pozele de mai jos : urmatoarele fotografii fac parte din categoria " ASA NU! "
Nu doresc sa jignesc pe nimeni prin intermediul acestui articol si nici sa provoc aparatia unui "razboi" de discutii sau certuri, intentia mea este sa trag un semnal de alarma prin care toate fetele care fac unghii sa inteleaga ca manichiura pe langa faptul ca este practicata ca si hobby, ea este si o MESERIE!




























3 comentarii:

  1. Dar stau si ma intreb persoanele alea care au stat la pus unghiile alea dezastruoase chiar nu au vazut ce fac?? CHiar nu au vazut ceea ce se intampla cu mainile lor? CUm de au acceptat? Si cum sa pui asa poze pe internet.. mie mie rusine cu pozele mele ca incepatore...dar apoi sa mai pun si rateurile astea?? Lipsa grava de informare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ma intreb si eu Claudia :)) Nu inteleg de ce cineva ar accepta astfel de unghii si nu inteleg nici de ce "manichiurista" s-ar lauda cu astfel de poze...din punctul meu de vedere ,aceste unghii nu le pot numi nici macar urate...sunt mai mult decat urate...si mi-ar fi rusine sa postez asa ceva....

      Ștergere
    2. Un esec de-asta as putea da doar pe unghiile mele nici decum pe ale clientei.. eu sunt stangace de fel.. la dreapta ma pot face dar la stanga ba.. si chiar si asa nu ratez asa in halul asta...

      Ștergere